DZIESIĘĆ spraw, których nauczył nas Steve Jobs Can, jeśli chodzi o pozycjonowanie

Bardzo tanie pozycjonowanie - prosty sposób tak aby Twoja strona internetowa wzleciała nad konkurencję

Kiedy Internet trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak istotne. Jeśli byliśmy zaciekawieni jakimś zagadnieniem to musieliśmy poznać adres poszczególnej strony czy też korzystaliśmy wraz z katalogów
zamieszczonych w sieci które zbierały witrynki internetowej według odpowiednych działów. Wraz z postępem światowej sieci coraz znaczniejszą popularność zdobywały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mieliśmy możliwość odkryć intrygujące naszej firmy treści. W tej chwili najbardziej popualrną z nich jest ewidentnie Google jakkolwiek istnieją również jego alternatywy np. Bing bądź Yahoo. Jednak najprawdopodobniej żadna osoba nie posiada wątpliwości iż to produkt korporacji z rezydencją w Mountain View jest hegemonem na tymże polu. Możemy się na to obrażać ale to i tak nie przekształci istniejącego stanu sprawy. Mówi się nawet, że jeśli czegoś nie ma w Yahoo to nie egzystuje i jest to po części racja. Możemy się zżynać na taki stan spraw ale nie posiadamy wszak nawet środków żeby to odmienić. Stan sprawy potrzebuje wyłącznie naszej akceptacji. Krocząc nadal tym tropem powinno się dodać jak wielkie istota mają szukania Google po dzisiejszym marketingu tzw. e -commerce i zagadnienie pozycjonowania. Swego czasu wystarczyła zwykła witryna by zaistnieć w necie. Dzisiaj to podstawa wyjąwszy której masa firm nie zaakceptować ma szans na utrzymanie się na rynku. Użytkownik szukający konkretnego wytworu czy usługi wyszukuje z reguły w sieci, frapuje się i później dokonuje decyzji o zakupie. Wówczas gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo to bez dwóch zdań musisz zainwestować przy pozycjonowanie.

W tym miejscu wskazane jest samemu powiedzieć wiele słów na temat pozycjonowaniu.
Ogólnie można ogłosić, że jest to zbiór rozmaitych działań które posiadają na celu wstawienie naszej strony www na jak najwyższej lokalizacji w efektach wyszukań Google. Badania statystyczne czytelnie wskazują, że liczy się tutaj w istocie jedynie 1-wsza strona z wynikami. Jeśli nasza witryna internetowa znajdzie się na drugorzędnych to nie zaakceptować mamy większych szans w zaistnienie w sieci a naszym samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już odnajdziesz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twoja strona www) to najogromniejszą kilkalność mają strony będące w czołówce wyszukań. Mniej więcej od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście ludzi witryn które zostały opłacona i jako reklamy w każdej sytuacji są na czele).

Pozycjonowanie tworzy się przede wszelkim z czynności o charakterze SEO. Rozumiemy do tego miejsca w pierwszej kolejności takie rzeczy jak odpowiednio wytypowane słowa kluczowego pod pozycjonowanie (słowa za pośrednictwem które prawdopodobny Internauta stanie się wyszukiwał i do naszej firmy trafi). Np. jeśli kierujemy zakład fotograficzny to zostały by to tego rodzaju słowa jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanie foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo należy wtrącić o lokalizacji naszego miejsca tj. nazwa miasta względnie miejscowości w którym znajduje się nasz punkt, w jakimś przypadku fraza przybrała by postać np. foto stolica polski. Naturalnie zakładów zajmujących się zdjęciami jest sporo a co za tym zmierza tego rodzaju fraza wydaje się w znacznym stopniu konkurencyjna co powoduje że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione przez szereg innych czynności. Jeżeli dopiero budujemy naszą stronę internetową to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na własnej stronie. Robot googla innymi słowy program przeszukujący odmęty necie jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst przy postaci danego kodu np. html. Tym samym na naszej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak napomknięte już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest żeby były one umieszczone za każdym razem na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Do tego istotne jest linkowanie wewnętrzne innymi słowy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony a tym samym szybciej zostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć jakie umieszczamy na naszej stronie. W pierwszej kolejności to sama nazwa pliku np. grafiki mają możliwość mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Oprócz tego zdjęcia umożliwiają dodawanie znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie wolno nam oczywiście przesadzić z ich dozą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą postać pozycjonowania. Przy okazji warto dodać o takiej rzeczy jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często wydaje się tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych empirycznych powiększa się to jednak ogromne grafiki wyświetlają się przez dłuższy czas a co za tym idzie wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Witryna www która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana poprzez użytkowników a jeśli obecnie na nią wstępują to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Ów aspekt też wpływa dzięki pozycjonowanie. Nie możemy o tym zapominać. Dodatkowo wskazane jest zadbać w tym rejonie o responsywność strony to znaczy przystosowanie jej do różnych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całkowite szczęście w tym czasie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych www i to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron wydaje się być w nich standardowym narzędziem. Względem tego ułatwia to w sporej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content reklama

Jest to również wielce istotny czynnik jaki oddziałuje na pozycję naszej witryny w wynikach Google. http://vancemonaghan30.iktogo.com/post/pozycjonowanie-strony-internetowej Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Więcej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki samochodów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i propozycji mogą być takie towary jak np. „Jak wyselekcjonować najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jakie możliwości zwracać uwagę” - spośród jednej stron to praktyczna wiedza, która jest przydatna dla naszego potencjalnego konsumenta albo „Kiedy należy zmienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że wiadoma osoba to właśnie w danym zakładzie zdecyduje się w wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu pozostaje w zależności oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wzdłuż i wszerz można go zastosować. Jednakże specjaliści z branży pokazują że można to uczynić wszędzie nawet jeśli oferujemy np. muszle klozetowe. Wszystko zależy od działu kreatywnego. W tym miejscu mamy możliwość gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego spośród wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie a obecność po social mediach nie była aż tak ważnym. Na dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Tego typu platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej atrakcyjnych również mają spore istota jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów lampy stanowić znakomity sposób w dotarcie do potencjalnego kontrahenta i zbudowanie rozpoznawalności własnej marki. Ważnym jest aby treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba fascynująca się zawodowo social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia sukcesu.

Oprócz tego na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama bing adwords. Nie wydaje się być to tanio narzędzie ale wysoce sprawne na zdobycie klienta obok założeniu, że jest użyta w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię www i chcemy zwiększyć zbyt. Aby pozycjonowanie było skuteczne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe po wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami z naszą księgarnią lub już konkretnym tytułem którego po danym czasie szuka. Google wie o nas coraz więcej a w następstwie tego reklama przez nich oferowana jest bardzo skuteczna i w wielu sytuacjach rentowna.

Pozycjonowanie i link bulding. Konstruowania sieci linków nie jesteśmy wstanie w podobny sposób w tym względzie pominąć. W prostych słowach idzie o to, że ranga naszej strony i do niej „siła” zależy od liczbie linków jakie do pani a prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji stron na których się mieszczą się. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tego artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakieś kilkanaście lat temu.
W jakim sposób możemy konstruować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć jeśli interesuje nas pozycjonowanie. Właściwym rozwiązaniem w tym obszarze jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej strony www. Warto w tym względzie zwracać uwagę na kilka istotnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie plany już zostały przez tą kobietą zrealizowane, jakie efekty dają ich działania (czy będą natychmiastowe ale krótkotrwałe bądź trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje usługi i czy sami istnieją rozpoznawalni w sieci.